Welcome!

Promosi Hebat!

Isteri Saman Suami Kerana Tidak Mendapat Kepuasan Seks Diranjang

on Jumaat, 8 Jun 2012

Isteri Saman Suami Kerana Tidak Mendapat Kepuasan Seks Diranjang
TRIBUNNEWS.COM : Seorang lelaki berusia 51 tahun telah disaman bekas isterinya yang menuduh kietika mereka menikah selama 21 tahun tidak cukup mendapat kepuasan seks di ranjang. Demikian dilapor Sydney Morning Herald, Selasa (6/9/2011).
Pasangan yang memiliki dua anak dan tinggal di French Riviera dan rasmi bercerai di Nice, Perancis sekitar dua tahun lalu, dalam samannya menyebutkan seks yang tak cukup dan rendahnya libido suami membuat mereka bercerai.
Dalam pengadilan itu, hakim memutuskan jika lelaki bernama Jean-Louis B adalah penyebab dari perceraian tersebut. Bekas isteri berusia 47 tahun itu kemudian membawa kes ini ke pengadilan dan meminta ganti rugi sebesar 10 ribu euro kerana tidak pernah mendapatkan kepuasan seks yang cukup selama menikah.
Perempuan ini akhirnya berhasil menggugat suami berdasarkan undang-undang civil code Perancis yang menyebutkan jika pasangan menikah harus berbagi kehidupan komunal. Ini merupakan keputusan yang pelik setelah hakim dari pengadilan tinggi di Aix-en-Provence mengatakan bahawa seks adalah sebahagian dari pernikahan.
Namun, si lelaki memberikan alasan jika dirinya memiliki masalah kesihatan, lelah, dan stres akibat pekerjaan dan membuatnya tak ingin lagi berhubungan seks selama menikah.








Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Pages

 
© LanunFanatik | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO