Welcome!

Promosi Hebat!

Tiga Tahun Kahwin, Suami Isteri Ini Tidak Tahu Cara Berhubungan Seks

on Sabtu, 9 Jun 2012

Tiga Tahun Kahwin, Suami Isteri Ini Tidak Tahu Cara Berhubungan Seks
Mustahil Bin Tidak Mungkin!!! Atau sememangnya berita ini benar. Ya…ya benar sekali bohongnya, gadis di bawah umur pun sudah hamil di luar nikah! Apalagi bagi mereka yang berpendidikan tinggi macam pasangan ini.
Sepasang suami-isteri yang berada di usia 30-an berasal Hubei, China, mengira si perempuan akan hamil kerana hanya tidur dalam satu tempat tidur. Demikian dilapor Sin Chew Daily, Rabu (6/7/2011).
Padahal pasangan ini memiliki pendidikan yang tinggi. Sebelum menikah, mereka takut berpegangan tangan dan berciuman kerana khuatir si perempuan bakal hamil.
Aneh dan tak masuk akal, 3 tahun menikah pasangan suami isteri ini tidak tahu bila untuk mendapatkan anak mesti harus hubungan seks terlebih dulu.
Pasangan ini kemudian bertemu dengan doktor kerana isteri, yang memegang gelaran master, tidak juga hamil. Pasangan ini menikah selama tiga tahun dan doktor terkejut ketika tahu kehidupan seks mereka. Si suami yang memegang gelaran doktor mengaku jika mereka terlalu fokus ke pendidikan mereka. – Its Me Saiful Blog






Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Pages

 
© LanunFanatik | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO