Welcome!

Promosi Hebat!

Fasha Sandha Dilarang Berlakon Oleh Suami?

on Jumaat, 8 Jun 2012


Baru kahwin dah nak kontrol ke? Kasihan Fasha Sandha apabila suaminya, Jejai melarang beliau untuk meneruskan kariernya di dalam dunia lakonan.
Hehe, sebenarnya bukanlah niat Jejai untuk melarang Fasha untuk berlakon, cuma dalam masa terdekat nie jer. Maklumlah Fasha kan dah berbadan dua, jadi aktiviti hariannya kenalah dikurangkan.
Walaupun sekarang Fasha Sandha terpaksa menolak banyak tawaran berlakon, namun rutin harian di Chinta Hair Salon & Beauty tetap diteruskan seperti biasa.
Kalau macam tu, Fasha kena jaga elok-elok kandungan tu, kalau tak nanti marah pulak ayah anak Fasha Sandha tu nanti. Hehehe…




Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

 
© LanunFanatik | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO