Welcome!

Promosi Hebat!

Contest RM 200 bersama www.careeron9.com

on Khamis, 3 Mei 2012

Contest RM 200 bersama www.careeron9.com


Kepada yang nak join contest ni,korang bolh la klik pada duit di atas
bermula 3 Mei 2012 dan akan tamat pada 31 Mei 2012, dan keputusan akan diumumkan pada 5 JUN 2012.




Ok pada yang tak tahu www.careeron9.com. adalah sebuah portal iklan jawatan kosong terkini dimlaysia,pade yang masih menggangur atau masih tercari-cari "lubang" kerja..haa ni lah tempat yang paling sesuai..tak kira la nak cari jawatan kosong daripada kerajan ke swasta ke..luar negara pun ada..Bagi yang berminat lawatilah laman web ni..www.careeron9.com insyaallah,mane tau ade peluang..sekian majulah pekerja untuk negara dan tingkatkan prestasi kurangkan "mengulor"..hahah=)
Ranking: 5

{ 2 ulasan... read them below or add one }

laila lee berkata...

laila datang nie . good luck awak
jom ke blog laila : http://impianperasaanhidpku.blogspot.com/2012/05/contest-rm-200-bersama-wwwcareeron9com.html


5 Mei 2012 3:07 PG
Azza Afdzal berkata...

datang dari segmen yg sama...

RM200 tu sapa yg xnk kan?? hihi

http://azzafdzal.blogspot.com/2012/05/contest-rm-200-bersama-wwwcareeron9com.html


9 Mei 2012 11:20 PG

Catat Ulasan

 
© LanunFanatik | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO