Welcome!

Promosi Hebat!

Rahsia Disebalik Punggung Wanita

on Khamis, 19 April 2012





Percaya atau tidak, setiap wanita menyimpan rahsia di punggungnya. Maksud saya dari bentuk punggungnya. Cara seseorang itu bergerak atau berjalan sebenarnya berpusat dari punggung dan juga peha. Ianya juga membentuk personaliti seseorang wanita.

Seseorang wanita yang memiliki punggung yang bulatselalunya dikaitkan dengan sikap periang, bersemangat, suka bersosial dan pandai bergaul. Mereka ini juga pandai berbelanja dan kuat menghadapi rintangan dan juga dugaan.

Punggung yang seimbang iaitu tidak terlalu bulat, tidak terlalu kecil dan tidak terlalu rata dikatakan memberikan personaliti yang tenang dan pemurah kepada pemiliknya. Mereka juga sangat penyayang, tidak banyak masalah dan stabil dalam kerjaya maupun hidup.

Ada juga wanita yang mempunyaipunggung yang seksi dan menonjol ke atas. Mereka ini selalunya popular dan disukai ramai. Hatinya tidak mudah sensitif, suka berseronok, kurang berfikir dan selalu mengikut kata hati. Wanita yang memiliki punggung yang besar pula dikatakan romantik dan penuh rasa cinta. Mereka juga subur, ceria, pemurah tetapi agak metarialistik. Sanggup bekerja keras demi cita-cita.

Akhir sekali, wanita yang punggungnya rata. Ianya melambangkan wanita tersebut jujur, bijak dan idealistik. Namun begitu mereka ini tidak pandai berniaga, suka berserah pada keadaan, kurang insiatif untuk maju dan tidak mempunyai perancangan masa depan yang jelas.

Yang mana satukah anda? Apa pun ianya sebenarnya bergantung pada diri anda sendiri. Anda sendiri sebenarnya yang menentukan… bukannya punggung anda..

TEKNIK PANTAS UNTUK DAPATKAN PUNGGUNG LENTIK:

Jika anda hendak mendapatkan punggung yang lentik anda perlulah membiasakan memakai kasut yang bertumit tinggi. Dipercayai kasut bertumit tinggi membuatkan seseorang wanita itu terpaksa mengawal kesimbangan badannya dengan lebih berhati-berhati. Bersangkutan dengan itu, bahagian badan yang bawah dari pinggang menggunakan kekuatan otot yang lebih ketika memakai kasut tinggi. Disebabkan itu, otot punggung menjadi lebih pejal dan mengeras.

Penyataan diatas tidak pasti kesahihannya 100%, walaubagaimanapun apa salahnya anda mencuba. Mungkin ia menjadi. Tak buat tak tahu kan..









Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Pages

 
© LanunFanatik | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO