Welcome!

Promosi Hebat!

Agak-agak korang,berapakah usia wanita cantik ini?

on Sabtu, 10 Mac 2012



























Ok korang dah tau ke belom berapa umur wanita cun ni? untuk pengetahuan korang,wanita cun ni berusia 43 tahun! hebatkan? walau pun usia dah 43 tahun tapi rupa parasnya masih macam anak dara tu hehe..
Wanita yang berasal dari jepun ni adalah suri rumah yang bernama masako.dilahirkan pada tahun 1968.
dan menpunyai 2 orang anak,salah satu daripada anaknya berusia 20 tahun.
masako kini disanjung oleh semua wanita yang berusia dalam lingkungan beliau,setelah melihat penampilan masako di dalam majalah wanita di jepun.. masako juga memberikan tips-tips penjagan kulit ,aksesori,pakaian dan produk beliau diblog miliknya sendiri.Tidak hairan lah masako menghabiskan hampir 5 jam setiap hari untuk penjagaan kulit dan peribadi...kerana hasilnya memang berbaloi baloi hihi.
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

 
© LanunFanatik | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO