Welcome!

Promosi Hebat!

Khinzir Yang Lahir Dengan 2 Kaki Boleh Berjalan Seperti Manusia

on Ahad, 6 Mei 2012

Jangan cuba untuk meyakinkan Jianqiang Zhu, babi yang sangat pintar yang namanya diterjemahkan dari China bererti "Keinginan Kuat", bahawa berjalan dengan dua kaki di depan adalah mustahil untuk seekor babi.

Wang mengajarnya berjalan pada kuku depan dan dia belajar hanya dalam masa beberapa hari.


Babi betina ini lahir menjadi cacat dari sembilan saudara kandungnya yang kuat, juga kawan babi dan teman-teman babinya. yang menggalakkan pemiliknya, Wang Xihai, untuk memulaukannya. Tapi Wang adalah seorang petani yang punya hati, dia tersentuh oleh kegigihan haiwan ini untuk bertahan hidup.

Dia memberinya kesempatan itu dan babi itu menggunakan kesempatan itu sebaik-baiknya dengan penuh semangat, mengalahkan segala rintangan hidup.Sebaliknya, ia menjadi selebriti tempatan, dan pelancong datang dari seluruh banyak tempat untuk menonton saat ia melakukan hal-hal yang luar biasa dalam kehidupan sehari -harinya.



Selepas mengamalkan pemakanannya satu bulan, ia mula berjalan sendiri, menyeimbangkan berat badannya di kaki depan saat ia bergerak. Masa ini, meskipun berat badan 50 kg, anak babi ini berjalan mundur dengan cukup mudah.

Pada waktu makan, babi berdiri sendiri di depan periuk makanan dan berdiri di kepalanya menyeimbangkan tubuhnya sedemikian rupa sehingga mulutnya boleh menjangkau ke dalam periuk.

Walaupun banyak yang menawar babi ini dengan harga sangat mahal, Wang mencintai babi nya dan menolak untuk menjualnya. "Saya tidak akan menjual dia, tidak peduli berapapun harga yang ditawarkan," kata Wang bangga.Cinta, kegigihan dan kebaikan ternyata datang dalam segala bentuk dan ukuran.











Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Pages

 
© LanunFanatik | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO