Welcome!

Promosi Hebat!

Bibir Terseksi ... Hollywood, Malaywood dan Indonesiawood!

on Rabu, 2 Mei 2012

Bibir merupakan salah satu bahagian tubuh yang sering menjadi tumpuan. Bentuk bibir yang munggil, penuh berisi dikatakan seksi. Berikut senarai bibir yang pada saya seksi. Sila komen kalau tidak bersetuju :-

5. Jessica Alba (Lahir April 28, 1981). 
Jessica menjadi tumpuan peminat setelah kemunculannya di dalam siri TV Dark Angel. Walaubagaimanpun beliau telah memulakan kariernya sebagai pelakun semenjak berumur 13 tahun dengan kemunculannya dalam Camp Nowhere dan The Secret World of Alex Mack (1994). Kemudiannya muncul dalam beberapa filem termasuk Honey (2003), Sin City (2005), Fantastic Four (2005), Into the Blue (2005), Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer dan Good Luck Chuck (2007). Beliau juga digelar sex simbol. Muncul dalam senarai 100 wanita paling seksi di dunia dan mendapat tempat pertama oleh Majalah FHMs. Dalam majalah lelaki Ask Men, Jessica mendapat undian tertinggi bagi "99 Most Desirable Women" pada tahun 2006.

4. Keira Christina Knightley (Lahir 26 March 1985). 
Anak kelahiran Teddington, London, England ini mulai menjadi buah mulut peminat setelah muncul disamping Johnny Depp melalui filen Pirates of The Carribean pada tahun 2003. Pelakun yang pernah medapat tempat kedua dalam senarai Forbes bagi pelakun wanita yang berpendapatan paling tinggi telah menceburi bidang lakunan sejak muda lagi. Selain memiliki bibir yang cantik, beliau juga memiliki sepasang mata yang menawan. Pernah diiktiraf sebagai wanita paling seksi di dunia pada tahun 2006 oleh majalah FHMs, selain tersenarai dalam 100 wanita terseksi oleh beberapa majalah lain termasuk keluaran US. Beliau juga aktif dalam kerja amal dan merupakan duta bagi Amnesty International, kempen memperjuangkan hak asasi manusia. Peminat pasukan bola sepak West Ham United ini dikhabarkan sedang menjalinkan hubungan dengan Ames Righton, seorang pemuzik bersama kumpulan Klaxons,

3. Scarlett Johansson (Lahir November 22, 1984). 
Pelakon yang memenangi banyak anugerah kerana lakonannya tetapi lebih menonjol sebagai simbol seks kerana kecantikan yang dimilikinya. Bermula berlakon pada tahun 1994 melalui filem pertamanya, North. Pada tahun 2010, beliau juga muncul dalam Broadway, A View From the Bridge dan mendapat anugerah serta kritikan yang baik keran persembahannya itu. Terpilih untuk bintang di walk of fame pada tahun 2012, Scarlett juga merupakan seorang penyanyi. Album pertama, Anywhere I Lay My Head, dilancarkan pada May 2008. Selain mata serta tubuh badan yang dikatakan menarik, beliau juga memiliki sepasang bibir yang seksi.

2. Amanda Michelle Seyfried (Lahir December 3, 1985). 
Pelakon, penyanyi serta penulis kagu kelahiran Allentown, Lehigh County, Pennsylvania ini telah memulakan kariernya sebagai pelakon ketika berusia 11 tahun. Muncul dalam filem pertama melalui Means Girls. Semenjak itu sering diundang menjadi pelakon sampingan sehinggalah pada tahun 2009, beliau mendapat peluang keemasan melali filem muzikal Mamma Mia. Turut memegang watak utama dalam filem terbaru pada tahun 2011 seperti Red Riding Hood (2011), and In Time (2011). Amanda Seyfried dikatakan memiliki bibir yang mengatakan mereka tidak bersalah tetapi kelihatan seperti mereka dicipta untuk melakukan dosa. 

1. Angelina Jolie(Lahir 4 Jun 1975) - Bibir yang seksi merupakan trademark pelakon serta pengarah ini dan mungkin ramai yang bersetuju bahawa Angelina mempunyai bibir yang paling seksi di kalangan artis terkenal barat. Berpasangan dengan Bratt Pitt, dilahirkan di Los Angeles, California, USA, telahpun menetapkan tarikh perkahwinannya pada 11 August tahun ini. Sambutan yang akan dilakukan serentak dengan ulangtahun perkahwinan ibu bapa Brad Pitt.





Artis Malaysia pilihan aku , komen kalau tak setuju:-

5. Diana Danielle(Lahir November 22, 1991)
Lahir di Amerika dan dibesarkan di Kuala Lumpur, Anak berdarah campuran asia-amerika ini memiliki paras rupa dan bentuk badan yang menarik tetapi yang paling menyerlah adalah bibirnya yang seksi. Diana telah berlakun dalam filem tempatan semenjak tahun 2002. Dianatara filem yang dilakunkanya termasuklah Idola, KL Drift, Magika dan yang terakhir Hanyut dalam tahun 2011. 


Lisa Surihani(born March 23, 1986)
Pelakun yang tamat pendidikan dalam sarjana Undang Undang dari Help University College and Aberystwyth University in Wales, United Kingdom, memang layak tersenarai dalam artis yang bibir yang paling seksi di Malaysia. Pemenang anugerah Pelakun Harapan pada tahun 2008 dan Pelakun Terbaik serta pelakun Paling Popular pada tahun 2010 juga telah menghangatkan media dengan berita perkahwinannya dengan Yusry Kru pada tahun ini.

3. Fasha Sandha(Lahir Mac 28, 1984)
Nur Fasha Sandha Bt Hassan dilahirkan di Johor Bahru dan dibesarkan di beberapa tempat ini merupakan lepasan Institute Kebudayaan Malaysia. Bergiat aktif dalam bidang lakunan dan berjaya merangkul 5 Anugerah Pelakun Wanita Paling Popular. Beliau yang baru saja menikah dengan pilihan hatinya, Jejai,beberapa hari yang lepas memiliki paras rupa yang cantik dangan bentuk bibir yang seksi.

2. Neelofa(Lahir 10 Februari 1989)
Juara Dewi Remaja tahun 2010 ini memiliki Ijazah Sarjana Muda, Perdagangan Antarabangsa & Pemasaran, Sunway University College, Bandar Sunway, Selangor. berkarier sebagai pengacara, pelakun dan juga model. Memiliki bentuk tubuh 34-25-36, Neelofa juga mempunyai bibir yang dikatakan seksi. Filem terakhir lakunannya ialah filem Azura watak utama. 

1. Izara Aishah(Lahir 28 September 1992)
Artis baru yang muncul sekitar tahun 2010 dan mulai mendapat hati di kalangan peminat melalui drama Vanilla Cokelat dan Soffiya. Mendapat tempat kedua Dewi Remaja 2010, pelakun ini juga digambarkan sebagai pelakun seksi. Memang tidak dapat dinafikan bibir Izara merupakan bahagian tubuhnya yang paling seksi dan di antara bibir yang paling seksi di kalangan artis Malaysia.













Artis Indonesia sumber detikhot

5. Sarah Azhari ( lahir 16 Jun 1977)
Sarah Azhari memang terkenal kerana sering tampil dengan gaya dan foto seksi sehingga selalu melibatkan dirinya dalam beberapa masalah kerana keseksiannya itu. Selain memiliki tubuh yang seksi, Sarah memiliki sepasang bibir yang seksi.

4, Cinta Laura(Lahir 17 Ogos 1993)
Anak campuran German-Indonesia yang sedang menutut di Amerika ini sememangnya memiliki bibir yang seksi. Bibirnya yang seksi itu selalu disamakan dengan bibir Angelina Jolie oleh orang disekililingnya, "I don't know, banyak orang bilang kayak Angelina Jolie," ujarnya.


3. Five Vi(Lahir 12 September 1979)
Vivi Rahmawati kelahiram Mojokerto. "Kalau aku itu bibir, menurut aku seksi dan itu yang membuat aku suka berani memakai lipstik merah menyala. Biar orang fokus ke muka, bukan dada aku," tuturnya. 

2. Lolita Putri(Lahir 27 December 1985)
Mula memegang watak utama melalui filem Ratu Kostmopolitan dan sinetron Superboy. Gadis yang turut berlakun dalam filem Pengantin Topeng ini dikatakan mempunyai bentuk bibir yang sensual. Beliau juga sering menghiasi majalah majalah dewasa dengn pose seksinya. 

1. Debby Ayu(Lahir 7 Ogos 1988)
Dilahir Bandar Lampung, pelakun dan model Indonesia ini sering dicap sebagai seksi kerana membawa watak watak yang seksi di layar perak. Debby mengaku bibirnya merupakan bahagian fizikalnya yang paling seksi kerana itu jugalah yang dikatakan oleh orang sekelilingnya. "Kata orang tuh bibir aku seksi," ujar bintang film 'Married By Accident (MBA)' itu.












Artis Asia Lain

Bipasha Basu ... Bollywood

Anne Curtis .. Filipina

Shu Qi .. Taiwan

Lee Hyori ... Korea







Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Pages

 
© LanunFanatik | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO