Welcome!

Promosi Hebat!

[18+] Artis Kantoi LOVEBITE

on Khamis, 3 Mei 2012

Apalah nak jadi kepada anak-anak muda kita sekarang nih..? Dah tak ada kesedaran sivik langsung!!
Korang tengok lah gambar tu…, muda-muda lagi dah buat kerja pelik.. Gua pun tak jahat macam ni masa gua muda-muda dulu beb..
Ishh.., ni dah kira kantoi big time nii… Kalau gambar dah tersebar dalam alam siber, habis satu dunia tahu.. Mana nak menyuruk nanti..
Korang mesti tertanya-tanya.., sapalah gerangan empunya gambar diatas tu kann?
Jangan risau.., kat bawah sana gua letak gambar penuh dia.. memang korang akan terkejut punya lahh…

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Moral of the story.., jangan sepahkan pakaian dalam merata-rata.. Hahahahaha…- 







Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

 
© LanunFanatik | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO