Welcome!

Promosi Hebat!

[VIDEO] Isteri Kena Tampar Dengan Suami Masa Bersanding!

on Khamis, 12 April 2012


Semua wanita dalam dunia ni impikan rumahtangga bahagia.. Dan admin yakin semua wanita juga mahukan suami yang memahami serta mampu menjadi pelindung mereka waktu susah dan senang..

Oleh kerana tu.., paling penting bagi seseorang wanita memilih pasangan yang sesuai untuk dijadikan suami.. Kahwin ni kalau boleh biarlah berpanjangan beb.., bukannya sekadar 2-3 tahun lepas tu bercerai..

admin cadangkan.., jangan terburu-buru sangat kalau nak kahwin.. Kenali dulu hati budi pasangan dan cuba survey perangai dorang sebelum fikir hal nak nikah..

Bukannya apa beb..., kalau dapat pasangan macam dalam video ni, satu sen pun tak guna nanti.. Menangis 24 jam pun dah tak guna kalau dah terlanjur berumahtangga dengan jantan kabaret macam tu..

Cuba fikir.., kalau atas pelamin pun dah boleh selamba tampar bini, bayangkan lah apa yang laki tu boleh buat di hari-hari seterusnya... Neraka dunia lah jawabnya beb... Huhuhu...


p/s: admin sentiasa doakan kebahagiaan untuk semua wanita didalam dunia ni... Kan wanita tu adalah anugerah terindah buat lelaki... =))






















SumbeR
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

 
© LanunFanatik | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO