Welcome!

Promosi Hebat!

Selepas Ketiak Lufya, Kini Zarina Anjoulie Kutuk Pulak Nenen Rozita Che Wan?

on Sabtu, 28 April 2012




Hambuih hai!!! Sedapnya molot Si Zarina Anjoulie ni nak mengkritik 'aset' Cik Rozita Che Wan ni ye. Siap gelak - gelak lagi tu.

Tapi, betul ke dia tuju sindirian tu kepada Cik Ita kita ni? Betul ke 'aset' Cik Ita kita ni hanya diperbuat dari 'Silikon' semata - mata?

Inilah masalahnya dengan orang yang memang banyak cari publisiti murahan macam Si Zarina ni. Apa saja dia mampu putar belitkan untuk meraih tumpuan orang ramai.

Dah jadi macam Si Ketua Penipu tu pulak dah nampak gayanya. Di pun pandai jugak nak meraih simpati orang ni. Tapi, yang kesiannya, tak de orang yang layan!!!

Siapa yang nak layan ye tak. Dah kerjanya menipu je 24 jam, 7 hari seminggu, 365 hari setahun. Pantang celik mata, menipu tu je la yang dia taunya!!! Bukannya dia tau buat kerja lain!!!

Rozita Che Wan siapa tidak kenal, artis yang sudah dikenali ramai walaupun usianya tidak muda, tapi sifat fizikalnya memang seperti orang muda. 

Sehinggakan ada juga orang masih yang masih memperli mengenainya. Zarina, pelakon kontroversi ini tidak mahu ketinggalan menyatakan dalam laman sosial twitter miliknya, dimana dia buat satu jenaka mengenai anugerah payudara silikon bersempena ASK 2011. 

Tidak tahu siapa yang dimaksudkan, tapi kalau lihat sudut pandang kasar, tiada orang lain, cuma Rozita sahaja yang selalu digosipkan mengenai itu. Haish, tak de isu lain ker Zarina ni. - SUMBER







































sumber

Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

 
© LanunFanatik | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO