Welcome!

Promosi Hebat!

Pakaian Dalam Wanita Digital Yang Menyala Dalam Gelap

on Rabu, 4 April 2012

Era fesyen pakaian dalam untuk wanita berevolusi lagi, sekarang ni dah ada pulak pakaian dalam wanita yang boleh menyala dalam gelap..Mungkin fesyen ni sesuai untuk mereka yang sering mengalami masalah lupa letak pakaian dalam diorang kat mana kot..Entah laa, apa-apa hal, jom layan gambar pakaian dalam ni kat bawah dulu..
















Agaknya, kalau si suami nak cari si isteri dalam gelap pun senang kan, bagi yang dah kahwin, lu orang faham-faham laa, yang tak kahwin lagi tu apa ada hal..Hahahaha..


p/s: lepas ni, in case blackout kat rumah, tak payah beli torchlight..Hohohoho..








                                                                           SumbeR
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

 
© LanunFanatik | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO