Welcome!

Promosi Hebat!

Inilah Jenis-Jenis Manusia Dalam FB

on Khamis, 12 April 2012

Salam,  memang kita setiap hari tak lepas kalau tidak log in ke muka buku yang sangat popular tika ini. macam-macam orang yang kita akan jumpa di situ dan pelbagai macam jika anda lihat sendiri.



1.  Manusia Kaki Update

    Tak kira bila dan di mana sekalipun, mereka akan selalu
    update status.Statusnya pendek tetapi padat.

    Contoh : "sarapan nasi lemak^^"
           : "on da way pergi jamban"

2.  Manusia Kaki Mengeluh

    Manusia jenis ni tak pernah puas dan suka sangat nak
    mengeluh.Pagi,petang,siang,malam hanya mengeluh.

    Contoh : "Panas gila hari ni"
           : "Menyampah betul hari ni"

3.  Manusia Kaki Berlagak

    Mungkin diorang tak berniat nak berlagak, tapi orang lain
    yang baca status tu mungkin rasa menyampah dengan status yang
    berbau sombong ni.

    Contoh : "Siot, BMW aku rosak"
           : "On da way pergi Milan"

4.     Manusia Kaki Jiwang

    Manusia jenis ni istimewa sikit, sebab setiap status yang dia
    update semua indah - indah dan berbunga belaka.

    Contoh : "Mencintaimu adalah perkara terindah dalam hidupku"
           : "Kita berdua bagaikan sepasang burung yang bersayap
              satu, dan hanya mampu terbang bila bersama."

5.     Manusia Kaki Review

         Manusia jenis ni pulak agak mulia sikit sebab selalu      
    kongsikan segala segala pengalaman dia dengan kawan-kawan 
    dia dengan membuat review.

    Contoh : "Call Of Duty Black Ops memang gempak"
           : "Filem 2 alam filem paling terbaik dalam dunia"





P/s So korang tergolong dalam ketegori yang mane? hehe bagi tau mengikut no je
      diantra 1 hingg 5 ok..=))












SumbeR
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

 
© LanunFanatik | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO