Welcome!

Promosi Hebat!

Ingat Tak Dengan 2 Budak Ni..? Bagaimana Wajahnya Dan Keadaannya Sekarang

on Rabu, 4 April 2012




Masih inget wajah Bo Bo Ho? Seorang budak mandarin yang dulu memegang watak filem kungfu yang selalu bersama rakannya, Shi Xiao Long. Bo Bo Ho yang mempunyai nama sebenar Hao Shaowen ini diterima di Department of Transportation Management of Taiwan 's Tamkang University. Sebelum dapat membayar wang universiti, Hao Shaowen bekerja di kedai ais krim. Dengan rendah hati ia mengatakan ia ingin belajar tentang Pengurusan pengangkutan dan mengaplikasikannya. Sekitar tahun 1990an filem itu banyak dilancarkan. Jadi filem itu sendiri biasanya muncul semasa cuti tiba. Sekarang, kita lihat bersama-sama bagaimana wajah Bo Bo Hoketika ini, yang dulunya Gemuk dan comel itu? Serta kawannya tentu saja.

                                                                  Bo Bo Ho dulu!!



Bo Bo Ho sekarang!! 


Bo Bo Ho semasa bekerja di kedai eksrim!!




Hao Shaowen (Bo Bo Ho) masih single buat masa ini, apabila ditanya apakah dia iri hati, partnernya dulu, Shi Xiaolong, menjadi pelakon lagi setelah tamat sekolah menengah amerika, dia hanya menjawab dia tidak cemburu, dan dia tak akan jadi pelakon lagi.

msh ingat kan, kawan nya yg satu lg yg ini?!

Shi Xiaolong dulu





Setelah lima tahun belajar di Professional Children 's School, Shi Xiao Long (Aston Chen), 20, telah lulus dari The New York College, Jun 2008, dan telah kembali ke China.

Shi Xiao Long menampilkan wushu dalam saat pesta konvekasyen, akan Soon Shi Xiao Long akan melakukan action thriller (Huo Xian Zhui Zong) untuk CCTV Movie Channel. Project ini mengambil masa di tahun 1930 Shanghai, dan Shi Xiao Long akan menjadi polis Trainee. Pastinya, Shi Xiao Long berkeinginan untuk menembusi pasaran Hollywood. nasib manusia tak ada yg tahu ... ternyata bo bo ho skrg ... nasib .. nasib ...

Bo Bo Ho & Shi Xialong!!











Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Pages

 
© LanunFanatik | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO