Welcome!

Promosi Hebat!

Dengan Hanya RM 16,Gadis Ini Boleh Jadi Kekasih Anda Di Facebook!

on Sabtu, 21 April 2012



Macam2 cara orang nak meniaga zaman sekarang ni..lagi2 dlm dunia cyber…yg terbaru sebuah laman web di tubuhkan untuk mereka2 yg inginkan kekasih segera di facebook selama 10 hari sahaja dengan bayaran $5 atau lebih kurang RM 16 sahaja..x faham?? ok, korang bleh pilih awek2  yg terdapat dlm laman web tersebut dan bleh di jadikan awek di laman sosial facebook…(facebook sahaja x bleh date kt luar) selama 10 hari….



Fiverr.com merupakan laman web tersebut….bila korang dh pilih awek yg di inginkan..maka awek tu akan menjalankan tugasnya memposting ke wall fb korang 3 kali dlm masa 10 hari……kira berlakon jadi kekasih  la ni…awek ‘sementara’  ni jugak x kisah nak tulis status apa jika korang suruh…kasi ayat power la…juga boleh di jadikan bahan untuk buat orang lain cemburu…..pastinya laman web ni sesuai untuk lelaki yang bajet hensem dan power dalam menakluki hati perempuan cun dan seksi….x gitu??


ini antara awek2 yg bleh di jadikan kekasih 10 hari….nak try ke?? bleh eksyen dgn bekas gf…..nnti mesti dia cakap…”wow! bekas balak aku ada kekasih omputih la!” akaka   :love:

p/s: 16 hengget tu buat makan laaagi bagusssssss…..










Ranking: 5

{ 1 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Pages

 
© LanunFanatik | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO