Welcome!

Promosi Hebat!

Anjing Pun Pandai Pakai Helmet Masa Naik Motor

on Isnin, 16 April 2012




Bila fikir balik, kadang-kadang nampak binatang cerdik lagi daripada manusia..Bukan apa, kalau pergi sesetengah tempat, naik moto rilek je tak pakai helmet..Kalau kepala keras macam batu, langgar lori pun boleh hidup, tak jadi masalah, betul tak? Tapi aku respek kat tuan punya anjing ni, bawak anjing jalan-jalan pun pakai helmet..Bukan setakat dia sorang ja pakai, dengan anjing-anjing pun dia pakai kan helmet..Baguih betul dapat tuan macam ni..Hehehehe..







~ Malu la kat gua bro..Gua pun pakai helmet, lu tak pakai..Apa barang dowhh =D ~






Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

 
© LanunFanatik | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO